ad
ad

Related Articles

7 Comments

  1. 1

    Alexandra

    Buna ziua. Eu ma aflu cam in aceasi situatie. Am acelasi modem si de aproape 2 saptamani nu am avut deloc semnal. Am sunat la ei si mi-au spus ca e o problema cu releul si ca vina ar fi a celor de la Electrica pt ca nu au trimis echipa sa remedieze situatia cu alimentarea. 2 SAPTAMANI!! Din cate stiu electrica nu isi permite sa intrerupa furnizarea de energue mai mult de 48-72 ore. Si asta la consumatori casnici, la companii banuiesc ca e si mai scurt acest timp.
    intre timp le-am zis sa imi trimita un echipament wimax care, din cate stiu nu are probleme, doar semnalul mai slab. Asta a fost luni. Au zis ca a doua zi va ajunge echipamentul prin curier acasa. Este joi intre timp si bineinteles ca nu m-a sunat nici un curier.
    nici nu mai stiu ce sa fac. Si imi este sila sa mai sun la call center si imi bage aceeasi pastila!

    Reply
  2. 2

    Ioana

    Exact aceeasi problema o am si eu. Internetul cade cam o data la cateva zile. Azi am sunat si mi-au zis acelasi lucru, ca cica e vina celor de la Electrica. De parca eu am internet de la Electrica!!! Si au inceput sa promita ca azi repara de tot, nu vor mai fi probleme. Da, sigur!

    Reply
  3. 3

    Ioana

    A, si mi-au sugerat sa sun la ei daca nu remediaza „Electrica” problema in seara asta, am sunat la 21:30 si ghici ciuperca, programul lor de relatii cu clienti e pana la 9! Adica ei nu au program fix pe cand ar fi nevoie, ca pana acum tot seara imi pica netu. Asa ca suna daca ai pe cine. Si cu nesimtire mi-au zis asta pe la 20:30…

    Reply
  4. 4

    Alex

    Si mie mi-au zis tot la fel, ca este o problema cu RL-ul in zona si ca este vina celor de la electrica, si ca nu se stie cand va fii reparat acel RL.

    Reply
  5. 5

    Alex

    Cred ca deja si-au invatat aceeasi vorba pentru toata lumea.

    Reply
  6. 6

    MAI

    Internet prin fibra 1000 Mbs si un modem 4G scump … echipamentul tau.

    Reply
  7. 7

    ZM

    Din pacate nici mie nu-mi funcioneaza internetul de aproape o saptamana, nu se conecteaza> da cod de eroare la conectare 3254.
    Am sunat 2 zile sapt. trecuta si au zis ca au tichet de eroare prioritara pentru problema mea si ma voi suna. Azi nu mai raspund la telefon.
    Nu recomand nimanui, sunt sub orice critica

    Reply

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

© ZiarulClujean.ro - Toate drepturile rezervate.

ziarulclujean.ro Web analytics