Take a fresh look at your lifestyle.

7 strategii de marketing eficiente de atragere a clienților în business-ul tău

0
Conținut oferit de: doads.ro.

Descopera 7 strategii de marketing eficiente de care să te folosești pentru a atrage clienții în afacerea ta.

Atunci când ai o afacere iar bugetul tău pentru promovare este limitat cea mai bună alegere pe care o poți face este să te folosești de inbound marketing

Prin această metodă te asiguri că vei atrage clienții oferind conținut relevant pentru ei. Astfel conectarea cu ei devine mult mai naturală. 

În plus, prin inbound marketing acoperi fiecare etapă prin care va trece clientul tău în procesul de achiziție dar te folosești și de o metodă care are rezultate pe termen lung. 

  • Publică conținut de calitate

Indiferent de modalitatea prin care vrei să oferi conținut clientului tău, publicarea unui conținut de calitate este de departe cea mai eficientă tehnică a rentabilității investiției. 

Conținutul pe care îl publici poate fi sub forma postărilor de blog, texte, imagini, studii de caz, interviuri, video-uri, podcast-rui sau infografice, dar întotdeauna acestea trebuie să ofere informații de interes pentru publicul tău. 

Stabilește-ți ca obiectiv principal în crearea de conținut, autenticitate, informare și calitate. Cu cât clienții tăi vor găsi informații mai valoroase în ceea ce tu le oferi cu atât ai mai multe șanse de a-ți crește numărul de conversii. 

  • Concentrează-te pe conținut optimizat SEO

Scopul unui website este acela de a genera trafic cât mai mult, iar crearea unui conținut relevant atât pentru clienții tăi cât și pentru motoarele de căutare îți poate aduce trafic organic excelent. 

Postează conținut care să ofere valoare clienților tăi cât și toate informațiile de care aceștia au nevoie dar să conțină și cuvintele cheie relevante pentru business-ul tău. 

În acest fel te asiguri că vei ajunge la clienții tăi prin optimizarea conținutului și din punct de vedere al motoarelor de căutare. 

  • Folosește-te de CTA (call to action)

După ce ai creat conținutul informațional, asigură-te că potențialul tău client are la îndemână și acțiunea pe care trebuie să o facă. 

Traficul pe care îl aduci pe site-ul tău nu este relevant pentru afacerea ta dacă acesta nu se transformă în conversii. Iar pentru a avea parte de conversii, clientul tău potențial trebuie să facă o acțiune. 

Asigură-te că te folosești de butoanele de CTA în conținutul pe care îl postezi și că potențialul tău client are acces super rapid și ușor la pagina de destinație spre care vrei să îl trimiți. 

  • Recomandările sunt un magnet foarte bun

Una dintre cele mai încredere modalități de promovare este cea care vine din recomandări. Oamenii vor avea mult mai multă încredere atunci când un business este recomandat de persoane apropiate sau de oameni la asemenea lor. 

Invită-ți clienții care ți-ai folosit produsele sau serviciile să vină cu un feedback despre experiența pe care au avut-o cu afacerea ta. 

Postează feedback-urile lor pe rețelele de socializare cât și pe website-ul tău. Oferă-le mai multe opțiuni de a face acest lucru, precum feedback scris, video sau chiar live. 

  • Expune-ți profesionalismul și experiența

A le arăta clienților tăi un premiu câștigat, un curs nou la care ai participat sau locul din anumite top-uri în care ai urcat ca și busines sau expert în domeniul tău, nu înseamna laudă ci înseamnă că aceștia au un motiv foarte bun să apeleze la tine sau la serviciile tale pentru că ești profesionist în ceea ce faci. 

Oamenii au nevoie de siguranța faptului că ceea ce cumpăra sau serviciile de care se folosesc sunt oferite de cei mai bun din domeniu și întotdeauna vor alege un expert în detrimentul unui începător. 

  • Oferă produse/instrumente gratuite

Oamenii au fost dintotdeauna atrași de gratuități sau oferte. Aceasta metodă este una care a funcționat dintotdeauna și va funcționa mult timp de acum înainte. 

Important este însă să alegi cu înțelepciune ceea ce oferi gratuit. Până la urmă scopul este ca această situație să fie de tip win-win și să nu dezamagesti clientul. 

Oferă lucruri valoroase, mostre sau servicii gratuite de care potențialul tău client chiar se poate folosi pentru a prinde încredere și a se întoarce la tine ca și client pe termen lung. 

  • Creează conținut personalizat

Atunci când trimiți oferte sau emailuri nu ezita să personalizezi cât de mult poți conținutul. Oamenii reacționează mult mai bine la atunci când li se spune pe nume sau când li se oferă conținut adaptat nevoilor lor. 

Pentru a-ți înțelege cât mai mult clientul și a i te adresa cât mai personal este important să te folosești de cât mai multe instrumente care te pot ajuta să creezi profilu clientului tău. 

Citește și
SPUNE CE CREZI

Adresa de email nu va fi publicata