Take a fresh look at your lifestyle.

La ce trebuie să se aștepte angajatorii în privința cerințelor generației Z? Iată ce speranțe au persoanele din această generație în ceea ce privește locul de muncă

0
MOBILA
Conținut oferit de: Partener extern.

Generația Z reprezintă următoarea generație după mileniali și cuprinde tinerii născuți în perioada 1996-2010. Acești tineri aduc cu ei o perspectivă cu totul nouă asupra locului de muncă și a beneficiilor pe care acesta ar trebui să le ofere. În timp ce această generație îmbrățișează tehnologia și inovația, are și așteptări specifice la locul de muncă. Ei reprezintă viitorul forței de muncă și este foarte important ca angajatorii să înțeleagă care sunt nevoile acestora, pentru a-i atrage și a-i păstra în cadrul companiei.

Iată 3 beneficii pe care un reprezentant al generației Z le caută la un interviu pentru un loc de muncă

  1. Flexibilitatea bugetului de beneficii

Generația Z dorește mai mult control asupra beneficiilor pe care le primește la locul de muncă. Ei caută flexibilitate în ceea ce privește modul în care își personalizează pachetele de beneficii, astfel încât să se potrivească nevoilor individuale. Acest pachet include opțiuni precum alocarea unor fonduri pentru beneficii, astfel încât angajații să poată alege între asigurarea de sănătate, pentru cardul de vacanță sau pentru tichete de masă. Pe site-ul pluxee.ro găsești mai multe detalii despre aceste beneficii și poți aplica pentru o ofertă personalizată, special pentru compania ta.

  1. Work from home

Un alt avantaj pe care această generație în caută din ce în ce mai mult în joburi este posibilitatea de a lucra de acasă. Acest lucru le oferă un echilibru mai bun între viața personală și cea profesională, ceea ce este un must pentru generația care, din cauza unor factori externi, precum pandemia Covid 19, a fost nevoită să urmeze și o parte din studii în același format, de acasă. Având în vedere evoluția tehnologică, mulți dintre angajatori au început deja să ofere acest beneficiu și s-a demonstrat că munca de acasă ajută la reducerea stresului și la creșterea productivității.

  1. Dezvoltare profesională continuă

Generația Z se caracterizează printr-o sete de cunoaștere continuă, tocmai datorită accesului constant pe care îl are la informație. Aceștia doresc să se dezvolte din punct de vedere profesional în permanență și din acest motiv caută joburi care le permit acces la programe de dezvoltare, la cursuri și mentori care îi pot ajuta să crească și să avanseze în carieră. De asemenea, ei apreciază o cultură organizațională pozitivă, diversitatea și incluziunea. Astfel, sunt atrași de programe de voluntariat, activități de echipă și politici de recrutare care promovează valorile menționate mai devreme. Cei din generația Z își doresc să lucreze pentru organizații care împărtășesc valorile lor personale.

În concluzie, generația Z aduce cu ea așteptări noi pe piața muncii, un set diferit de valori la care angajatorii trebuie să ia aminte. Pentru a atrage și a păstra acești tineri în organizație, antreprenorii trebuie să le ofere flexibilitate în programul de muncă, dar și alte avantaje precum un pachet de beneficii personalizate sau posibilitatea de a lucra de acasă ori în regim hibrid.

Sursa foto: freepik.com

Citește și
SPUNE CE CREZI

Adresa de email nu va fi publicata