
Proiectul de eliberare a cărților electronice de identitate va fi extins începând cu data de 20 martie 2025 pentru toți cetățenii județului Cluj. Pentru a obține documentul electronic trebuie să vă programați online înainte.
Concret, în contextul deciziei recente a Ministerului Afacerilor Interne, proiectul pilot de eliberare a cărților electronice de identitate va fi extins la nivelul tuturor serviciilor publice comunitare locale de evidență a persoanelor din județul Cluj, respectiv: Dej, Gherla, Huedin, Turda, Câmpia Turzii și Florești.
Amintim faptul că proiectul pilot de eliberare a cărții electronice de identitate a fost lansat de către Ministerul Afacerilor Interne prin Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor la nivelul municipiului Cluj-Napoca, în data de 2 august 2021, și extins la nivelul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Cluj în data de 2 august 2022.
De la operaționalizarea acestui proiect și până în momentul de față au fost emise un număr de 32.411 de cărți electronice de identitate din care 21.403 de cărți electronice de identitate au fost emise de Direcția de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca.
În contextul în care DJEP Cluj a fost inclusă în acest proiect pilot un an mai târziu, instituția aflată sub autoritatea Consiliului Județean Cluj a reușit să elibereze 11.008 de asemenea cărți de identitate.
Programarea pentru eliberarea cărții electronice de identitate se face exclusiv online pe portalul Ministerului Afacerilor Interne, accesând linkul https://hub.mai.gov.ro/site/.