Take a fresh look at your lifestyle.

ANAF a lansat SPAȚIUL VIRTUAL! Vezi cât de mult te ajută și la ce folosește

0

ministerul-finantelorPotrivit prevederilor Ordinului MFP nr.1154/2014, ANAF a lansat doua servicii noi „Spaţiul privat virtual” si ‘’ Buletinul informativ fiscal ‘’ , la care persoanele fizice arondate Administratiei Judetene a Finantelor Publice Cluj vor avea acces numai incepand cu data de 01.01.2015.

Prin intermediul „Spaţiului privat virtual” persoanele fizice pot :
Ø transmite organului fiscal  cereri, inscrisuri si documente;
Ø obtine la cerere
§ Situatia proprie a obligatiilor fiscale de plata
§ Situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori
§ Acte administrative fiscale emise in forma electronica de catre organele fiscale, incepand cu Deciziile de impunere anuala aferente veniturilor realizate incepand cu anul 2013 si emise dupa data de 1 septembrie 2014.

Prin serviciul “Buletin informativ fiscal” persoanele fizice au acces la urmatoarele informatii publice fiscale:
Ø Calendarul obligatiilor fiscale
Ø Noutati legislative
Ø Ghiduri fiscale
Ø Campanii derulate
Ø Comunicate de presa
Pentru a putea beneficia de serviciile mai sus amintite, persoanele fizice trebuie sa utilizeze aplicaţia de înregistrare utilizatori, accesand link-ul: Înregistrare persoane fizice de pe site-ul www.anaf.ro .
Pentru a sesiza orice problemă de natură tehnică se acceseaza adresa de email: admin.portal@mfinante.ro

Citește și

SPUNE CE CREZI

Adresa de email nu va fi publicata