Take a fresh look at your lifestyle.

De ce să NU te abonezi la internet LTE IDILIS! Ești mințit pe față că va funcționa, dar zilnic au probleme cu orele. Vezi povestea!

7

internet-idilis„Să te abonezi la internetul IDILIS este una dintre cele mai proaste alegeri făcute în viață”, asta spune un clujean care în urmă cu două săptămâni a decis să se aboneze la internetul celor de la firma Idilis. Clujeanul spune că trei zile, cât ține o minune, atât i-a funcționat și lui internetul. Asta în ciuda faptului că reprezentantul firmei de internet i-a garantat că nu va avea probleme.

14 euro pe lună, atât trebuie să plătească clujeanul pentru internetul „modern” promis de cei de la Idilis.

Serviciile de internet costă 9,90 euro, iar închirierea echipamentului Idilis LTE 4 euro.

Echipament internet IDILIS LTE
Echipament internet IDILIS LTE

 

 

La această sumă, spune clujeanul, reprezentanta Idilis pe Cluj, Ioana Ardeleanu, i-a promis că nu va avea probleme cu funcționarea serviciului de internet. Și nu a avut … trei zile.

„Să te abonezi la internetul IDILIS este una dintre cele mai proaste alegeri făcute în viață. Am contactat, în urmă cu două săptămâni, agentul de pe Cluj, Ioana Ardeleanu. Mi-a spus că la ora 18.00 va fi la mine pentru a verifica dacă serviciile funcționează și pentru a-mi instala echipamentul. Echipament de altfel convenabil că e doar un modem conectat la PC sau laptop.

Deci, ok, fără cabluri. Numai că agentul de pe Cluj și-a amânat venirea pentru ora 18.00, pe urmă 20.00 și până la urmă nu a mai venit. Dar nici nu a anunțat că nu mai vine. A venit a doua zi cu un domn, de la firma m@dd electronics group. Aceasta firmă este parteneră Idilis și cu această firmă am și contractul încheiat. Revenind … au venit a doua zi, au verificat ei calitatea semnalului și m-au asigurat că ma aflu între două antene ale lor și că serviciile vor fi funcționale.

Trei zile a funcționat internetul fără probleme și după aceea Dumnezeu cu mila. Zi de zi, ore întregi, internetul nu funcționează deloc. Suni la ei la call center și ca la fiecare call center chipurile încearcă să găsească soluții, dar niciodată nu le găsesc. Așa am decis să reziliez contractul cu ei în cursul săptămânii viitoare și nu am de gând să le plătesc nimic pentru neseriozitate și minciună.

Pentru rezilierea contractului am de gând să-i dau în judecată, astfel încât să nu le dau nici măcar un leu, pentru că nu merită”, a spus clujeanul revoltat de situație.

idilis1

idilis3

 

 

Reprezentanta Idilis pe Cluj, Ioana Ardeleanu, nu a putut fi contactată pentru un punct de vedere referitor la situația clujeanului.

Dacă cei menționați în articol doresc să trimită un drept la replică, acesta este așteptat pe adresa de e-mail ziarulclujean[at]gmail.com.

idilis-internet-lte

Foto: Idilis

Citește și
7 Comentarii
  1. Alexandra spune

    Buna ziua. Eu ma aflu cam in aceasi situatie. Am acelasi modem si de aproape 2 saptamani nu am avut deloc semnal. Am sunat la ei si mi-au spus ca e o problema cu releul si ca vina ar fi a celor de la Electrica pt ca nu au trimis echipa sa remedieze situatia cu alimentarea. 2 SAPTAMANI!! Din cate stiu electrica nu isi permite sa intrerupa furnizarea de energue mai mult de 48-72 ore. Si asta la consumatori casnici, la companii banuiesc ca e si mai scurt acest timp.
    intre timp le-am zis sa imi trimita un echipament wimax care, din cate stiu nu are probleme, doar semnalul mai slab. Asta a fost luni. Au zis ca a doua zi va ajunge echipamentul prin curier acasa. Este joi intre timp si bineinteles ca nu m-a sunat nici un curier.
    nici nu mai stiu ce sa fac. Si imi este sila sa mai sun la call center si imi bage aceeasi pastila!

  2. Ioana spune

    Exact aceeasi problema o am si eu. Internetul cade cam o data la cateva zile. Azi am sunat si mi-au zis acelasi lucru, ca cica e vina celor de la Electrica. De parca eu am internet de la Electrica!!! Si au inceput sa promita ca azi repara de tot, nu vor mai fi probleme. Da, sigur!

  3. Ioana spune

    A, si mi-au sugerat sa sun la ei daca nu remediaza „Electrica” problema in seara asta, am sunat la 21:30 si ghici ciuperca, programul lor de relatii cu clienti e pana la 9! Adica ei nu au program fix pe cand ar fi nevoie, ca pana acum tot seara imi pica netu. Asa ca suna daca ai pe cine. Si cu nesimtire mi-au zis asta pe la 20:30…

  4. Alex spune

    Si mie mi-au zis tot la fel, ca este o problema cu RL-ul in zona si ca este vina celor de la electrica, si ca nu se stie cand va fii reparat acel RL.

  5. Alex spune

    Cred ca deja si-au invatat aceeasi vorba pentru toata lumea.

  6. MAI spune

    Internet prin fibra 1000 Mbs si un modem 4G scump … echipamentul tau.

  7. ZM spune

    Din pacate nici mie nu-mi funcioneaza internetul de aproape o saptamana, nu se conecteaza> da cod de eroare la conectare 3254.
    Am sunat 2 zile sapt. trecuta si au zis ca au tichet de eroare prioritara pentru problema mea si ma voi suna. Azi nu mai raspund la telefon.
    Nu recomand nimanui, sunt sub orice critica

SPUNE CE CREZI

Adresa de email nu va fi publicata