Take a fresh look at your lifestyle.

FOTO – BMW România vinde maşini noi în acte, avariate în istoric! Un client susţine că a păţit-o cu două maşini la rând

0

bmw nou in acte - avariat in realitateUn client al BMW România a fost şocat să descopere că maşina pe care el credea că a cumpărat-o nouă era avariată. Clientul s-a dus la Automobile Bavaria şi a schimbat-o cu una mai scumpă, tot nouă în acte, pentru care a plătit şi o diferenţă. Surpriza a venit şi a doua oară! Şi a doua maşină era avariată. Bărbatul a dat în judecată compania, asta cu toate că BMW nu-şi recunoaşte vina în totalitate.

După ce a cumpărat un autoturism BMW, la un an, în urma unei intervenţii în service-ul Automobile Bavaria Otopeni, clientul a constatat că maşina fusese avariată înainte să-i fie vândută. Stupefiat, a cerut explicaţii. Reprezentanţa a recunoscut că maşina avusese vicii şi că nu l-a înştiinţat pe client la cumpărare, şi s-a oferit să comercializeze acestuia un alt automobil, clasă superioară, Seria 5, reţinând banii cheltuiţi deja pentru primul şi oferindu-i şi un „avantaj client”, un fel de „scuze” pentru neplăceri. Când, după doi ani, a vrut să cesioneze leasingul, clientului i s-a cerut o verificare la un service autorizat Automobile Bavaria – coincidenţa a facut să fie tot cel din Otopeni. Unde a descoperit că şi a doua maşină prezenta urme de revopsire pentru „aripi spate, capotă portbagaj, bara spate şi bara faţă”, scrie economica.net

În 2011, clientul achiziţionează, în leasing, un automobil BMW Seria 3 de la Automobile Bavaria, dar livrat de către un dealer zonal BMW. În 2012, în urma unei intervenţii la service-ul Automobile Bavaria Otopeni, clientul află, stupefiat, că maşina suferise avarii şi reparaţii anterioare vânzării. Notifică Automobile Bavaria şi Bavaria Leasing, care recunosc viciile ascunse printr-o adresă şi-o notă explicativă.

adresa„Putem confirma că există o neînţelegere între clientul menţionat de dumneavoastră şi Automobile Bavaria.

Deşi este vorba de un automobil second hand care nu a fost comercializat către acest client printr-un program BMW Group, în calitate de reprezentant oficial al mărcii BMW în România am încercat să mediem această situaţie. În acest sens am oferit să susţinem o analiză independentă, relaizată de un specialist reprezentant al grupului german BASF. Aceasta a fost realizată şi comunicată transparent şi deschis clientului, alături de toate informaţiile pe care noi le deţinem.

Suntem în continuare deschişi către comunicare în limitele atribuţiilor noastre contractuale şi sperăm într-o soluţionare amiabilă a situaţiei dintre cele două părţi, clientul şi Automobile Bavaria”, au precizat reprezentanţii Automobile Bavaria într-un răspuns trimis jurnaliştilor de la economica.net

service

Citește și
SPUNE CE CREZI

Adresa de email nu va fi publicata