Take a fresh look at your lifestyle.

Noi funcții în ”Ghișeul Unic” al CJ Cluj

0

Procesul de digitalizare implementat de către Consiliul Județean Cluj se dezvoltă într-un ritm susținut. Dezvoltat și implementat în cadrul platformei digitale ”Ghișeul Unic” (https://public.cluj.archi/), oferă în acest moment noi funcții care vin în întâmpinarea nevoilor clujenilor.

În acest moment Ghișeul Unic oferă celor interesați un sistem integrat în care se regăsesc într-un singur loc mai multe etape ale unui singur flux:

  • Completarea cererii
  • Semnarea cererii (online la preț modic de 1 leu pentru cei care nu dețin semnătură calificată/ sau offline, folosind semnătura proprie)
  • Calculul automat al taxelor care trebuie achitate
  • Posibilitatea plății cu cardul sau prin ordin de plată
  • Depunerea cererii și validarea efectuată prin SMS
  • Întreaga documentație poate fi anexată digital
  • Procesarea cererii de către funcționari se realizează online
  • Se semnează integral online pe toate palierele de avizare
  • Se aplică automat numărul de înregistrare
  • Răspunsul final este transmis automat fie pe SMS, e-mail sau aplicație, în funcție de opțiunea selectată de către petent.

La nivelul județului Cluj este realizat și funcțional un Atlas Teritorial, Consiliul Județean Cluj fiind singurul județ din țară care are realizat intravilanul digitalizat pentru 99% dintre comune. Avantajul oferit de către această aplicație este că informația vine direct la cetățean, el nu trebuie să o caute.

Ca și cetățean poți să îți desenezi un contur pe hartă (zona de interes pentru tine), iar în momentul depunerii unei cereri în acea zonă primești o notificare. După stabilirea zonei de interes se definește o arie pentru care cetățeanul interesat va primi notificări dacă se emit documente (Certificate de Urbanism, Autorizații de Construire, etc.). Notificările se comunică direct și automat via e-mail, sms sau direct prin aplicație.

Citește și
SPUNE CE CREZI

Adresa de email nu va fi publicata