
O echipă de funcționari ai Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Cluj se va deplasa miercuri, 23 aprilie 2025, începând cu ora 9:30, în localitatea Suatu, județul Cluj, cu stația mobilă, în vederea preluării documentelor și fotografiei pentru întocmirea cărților de identitate.

Cetățenii de pe raza comunei care se regăsesc în situația de schimbare a adresei de domiciliu din cauza modificării nomenclatorului stradal, persoanele care au cărțile de identitate expirate sau care urmează să expire în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani, precum și persoanele aflate în alte situații care impun eliberarea unui nou act de identitate și cei care solicită viză de reședință sunt invitați să se prezinte cu toate documentele necesare eliberării cărții de identitate la sediul Primăriei comunei Suatu.
Pentru desfășurarea în bune condiții a activităților ce se impun în această etapă, premergătoare întocmirii cărții de identitate, respectiv de preluare a imaginilor, cererilor și documentelor necesare, funcționarii Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Cluj beneficiază de sprijinul angajaților din cadrul Primăriei Suatu, precum și de colaborarea organelor locale de poliție.