Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor (DJEP) Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează în subordinea Consiliului Judeţean Cluj, anunță persoanele cu drept de vot, interesate de obținerea documentelor de identitate că, în scopul asigurării condițiilor necesare desfășurării în condiții optime a procesului electoral pentru alegerile parlamentare, din data de 1 decembrie 2024, își va adapta programul de lucru cu publicul, astfel încât să fie rezolvate în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate, astfel:
- sâmbătă, 30.11.2024 – între orele 08.00 – 16.00;
- duminică, 01.12.2024
- între orele 07.00 – 19.00 pentru depunerea documentelor în vederea eliberării actelor de identitate;
- între orele 07.00 – 21.00 pentru eliberări acte de identitate.
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj recomandă cetăţenilor care şi-au depus actele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate sau a cărţii de identitate provizorii, ale căror documente sunt emise şi neridicate, să se deplaseze la sediul serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care sunt arondaţi, pentru ridicarea actelor de identitate, în vederea exercitării dreptului de vot.
Informaţii suplimentare pot fi obținute accesând pagina web a Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj: www.djepcluj.ro.
Amintim faptul că, în perioada premergătoare alegerilor pentru Președintele României, respectiv în 23 și 24 noiembrie 2024, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj a eliberat nu mai puțin de 114 acte de identitate.