Take a fresh look at your lifestyle.

RDS-RCS, compania care își bate joc de clienții clujeni chiar de Anul Nou: De mai bine de 24 de ore nu funcționează serviciile

4

rcs-rdsRDS-RCS gafează  iarăși, de această dată chiar de Anul Nou. Zeci de abonați din Dej au rămas fără serviciile de internet și televiziune, iar oamenii au ajuns la capătul răbdării. Au sunat de zeci de ori la compania de cablu, dar de fiecare dată au fost mințiți că în cel mai scurt timp se va remedia problema.

Problemele oamenilor cu internetul la Dej au început ieri, în 31 decembrie 2014, în jurul orei 13.00. Atunci, câțiva muncitori au fost văzuți prin oraș că schimbau ceva la rețeaua de distribuție a serviciilor.
Ce au făcut ce nu au făcut, internetul a picat.

Oamenii afectați de această avarie se simt batjocoriți de cei de la call center care le spun de fiecare dată același lucru „în cel mai scurt timp va fi remediată problema”.

„Oamenii ăștia își bat joc de noi la propriu. Ieri, după ce au făcut ceva lucrări lângă bloc a picat netul. Ei au plecat, noi am rămas să dăm telefoane la call center. Ei zic faptul că în cel mai scurt timp problema va fi rezolvată, dar mint cu nerușinare. Eu am rude în străinătate și nu am reușit să ne vedem pe skype sau pe Facebook să vorbim de Anul Nou. Eu o să întrerup contractul cu ei. Își bat joc de mine pe banii mei și mă mint de mai bine de 24 de ore încoace”, a spus o clientă a companiei RDS-RCS.

Contactați de reporterii noștri, angajații RDS  ne-au comunicat același lucru ca și oamenilor afectați de avarie.

„Este în curs de remediere. Este în atenția noastră și vă asigurăm că se va remedia situația. Se verifică situația. Interesul nostru este să remediem în cel mai scurt timp posibil”, Ruxandra Blaga, operator call center la RDS.

Dacă și dumneavoastră aveți probleme cu compania RDS-RCS vă rugăm să ne scrieți la adresa ziarulclujean[at]gmail.com.

Noi vom publica poveștile dumneavoastră să stie toată lumea cât de „serios” sunt tratați clienții acestei companii.

Citește și
4 Comentarii
  1. titi_5700@yahoo.co.uk spune

    Am ramas fara servicii chiar de anul nou in Bucuresti ……… am anuntat defectiunea dar nu sa intervenit decat a doua zii in jurul orei 10:00 . Nu invinuesc compania cat invinovatesc puturosenia angajatilor sai, si ii mai si platim din contributia noastra. (angajatul este platit de produsul efectuat)

  2. calin spune

    RDS cea mai neserioasa si de cacat firma. eu am la telekom de 2 ani si nu am probleme merge perfect. a cazut de 2 3 ori netul dar sa rezolvat in cateva ore. un sfat nu va mai abonati la rds servicii clienti lasa de dorit. o compania de 2 bani. cat am fost la ei abonat la rds ma certam foarte des cu ei ca la tigani. era sa si ii bat. ca sunt niste habarnisti

  3. Alin Zamfir spune

    Și în Brașov este aceeași problemă. Din 31.12.2014 și până acum nu avem acces la internet.

  4. ShNiddY spune

    Vreau sa va anunt ca mi s-a intamplat de 2 ori sa pape 6 GB de date intr-un minut. Maine vreu s imi reziliez contractul nu pot sa suport asa ceva. Oricum nu cred ca exista vreo explicatie pt asa ceva. Ori ma fura ori reteaua lor are errori.

SPUNE CE CREZI

Adresa de email nu va fi publicata

php shell cialis fiyat https://genctenhaber.net/ banko maçlar desi porn Trbet giriş tipobet giriş https://tr.ugurlucasino.com/casino/oyunlar/ okey oyna gay sohbet chat windows 10 pro lisans ko cuce replica watches escort bayan istanbul escort şişli escort mecidiyeköy escort şişli escort secretbet baymavi giriş ankara seramik kaplama instagram takipçi satın al gerçek medyum grandpashabet portbet twitter takipçi satın al instagram takipçi satın al ucuz takipçi satın al beylikdüzü escort metin2 pvp