Take a fresh look at your lifestyle.

TOP 7 lucruri pe care TREBUIE sa le ai implementate când creezi un Magazin Online!

0

In societatea actuala, un lucru cat se poate de evident este faptul ca mediul virtual nu mai poate fi evitat. De aceea, orice companie care vrea sa se bucure de popularitate in randul consumatorilor, trebuie sa demareze procesul de construire al unui site web. Doar asa poate inregistra un profit avantajos.

Crearea unui magazin online implica o serie de pasi bine determinati, care trebuie urmati intr-o anumita ordine. Daca te intrebi cat dureaza procesul crearii unui site, trebuie sa stii ca acesta este influentat, pe de o parte, de numarul de produse pe care ti-ai propus sa le comercializezi pe platforma online si, pe de alta parte, de ceea ce iti doresti din punctul de vedere al designului magazinului.

Ca sa te asiguri ca bifezi corespunzator toate etapele implementarii unui magazin online de succes, apeleaza la SeoCupcake.ro, care te va ajuta sa iti indeplinesti visul de a detine o platforma virtuala a afacerii tale.

Si, ca sa poti intelege mai bine ce presupune crearea unui magazin online, mai jos, vei putea descoperi principalii pasi pe care trebuie sa ii faci, ca sa poti construi site-ul pe care ti l-ai dorit.

7 etape IMPORTANTE in crearea unui magazin online!

  1. Stabilirea unui nume de domeniu si a unui logo.

Domeniul reprezinta numele magazinului online, pe care il vei scrie in browserul de Internet. Atunci cand alegi numele domeniului, asigura-te ca acesta nu este ocupat, ca este scurt si ca te reprezinta. Opteaza pentru un domeniu .ro, daca te adresezi publicului din Romania ori unuia .com, care se plateste anual. In ceea ce priveste alegerea unui logo pentru site-ul tau, trebuie sa te gandesti ca acesta reprezinta, nici mai mult, nici mai putin, identitatea vizuala a magazinului tau. In functie de profilul afacerii tale, poti alege ca logo-ul sa fie o imagine ori o litera decorativa.

  1. Alegerea sistemului de administrare.

Achizitioneaza un pachet de gazduire web care sa asigure incredere, siguranta, stabilitate si suport tehnic atunci cand ai nevoie. Cele mai eficiente platforme care realizeaza serviciile mentionate anterior sunt Prestashop, Opencart, Magento, dar si WordPress, cu mentiunea ca acesta din urma nu inregistreaza aceeasi performanta ca Opencart ori Magento.

Nu ar trebui sa te surprinda faptul ca designul magazinului reprezinta imaginea pe care afacerea ta o va avea in fata consumatorilor. De aceea, este important sa implementezi un design simplu, care sa permita utilizatorilor o navigare usoara pe site-ul tau. Asadar, incepand cu imaginile postate pe site si incheind cu elementele de continut, magazinul tau trebuie sa atraga atentia intr-un mod pozitiv tuturor celor care iti viziteaza site-ul.

  1. Optimizarea magazinului online.

Dupa crearea structurii site-ului tau, este necesara adaugarea de cuvinte cheie si descrieri relevante in sursa paginii web. Prin intermediul acestora, vei putea fi gasit in motoarele de cautare si, implicit, sa devii vizibil in mediul virtual. In timp, vei urca pe primele locuri in rezultatele Google si, in acest fel, iti vor creste sansele de a te bucura de un numar cat mai mare de vizitatori si, bineinteles, de vanzari.

  1. Stabilirea modalitatilor de expediere si plata.

Dupa introducerea produselor pe site, urmatoarea etapa pe care trebuie sa o bifezi este stabilirea modalitatilor de livrare a produselor si solutionarea metodelor prin intermediul carora clientii pot efectua platile. De regula, magazinele online pun la dispozitia clientilor livrarea coletelor prin intermediul Postei Romane ori prin colaborarea cu o firma de curierat rapid. Ca modalitati de plata, este de preferat sa introduci posibilitatea tranzactiilor online, caci se bucura de o apreciere mai mare in randul utilizatorilor.

  1. Instalarea certificatului SSL.

Unul dintre cei mai importanti pasi in crearea unui magazin online este implementarea unui certificat SSL. Motivele? Reprezinta un factor important de ranking, ajuta la evitarea fluctuatiilor si, pe langa toate acestea, clientii tai vor fi mult mai increzatori in realizarea tranzactiilor online.

  1. Promovarea online a magazinului.

Metodele de promovare ale afacerii tale reprezinta cheia succesului tau. Principalele optiuni de promovare sunt platformele de socializare (Facebook, Instagram) si motorul de cautare Google, prin intermediul carora site-ul tau va primi vizitatori. Promovarea prin intermediul motorului de cautare Google, presupune, pe de o parte, realizarea unei strategii eficiente de SEO pe termen mediu si lung si, pe de alta parte, Google AdWords, care iti va afisa magazinul printre primele link-uri in motorul de cautare, atunci cand un potential client cauta un anumit cuvant.

Asadar, este esential sa ai in vedere toti pasii mentionati anterior, daca iti doresti ca magazinul online al companiei tale sa se bucure de un real succes pe viitor. Fara indoiala, in scurt timp, vei inregistra profit!


Acesta este un articol publicitar. ZiarulClujean.ro nu face recomandări de servicii și nici nu garantează pentru calitatea/corectitudinea serviciilor oferite de alte companii prin intermediul portalului ZiarulClujean.ro.

Citește și
SPUNE CE CREZI

Adresa de email nu va fi publicata