Take a fresh look at your lifestyle.

Beneficiile campaniilor PPC: Google Ads & Facebook Ads pentru promovarea afacerii

0

Ai auzit desigur de promovare PPC și poate te întrebi cum ar putea beneficia afacerea ta de acest gen de promovare? E bine să cunoști toate aspectele și avantajele campaniilor PPC, pentru a înțelege modul în care conduce vizitatorii spre website-ul tău, convertește clienții potențiali în clienți și îți mărește veniturile. 

PPC înseamnă „Pay-Per-Click”, un model de marketing online în care agenții de publicitate sau clienții plătesc o taxă stabilită, de fiecare dată când se face clic pe unul dintre anunțurile lor online. În esență, campaniile PPC îți oferă un control direct asupra publicității online, permițând un buget fixat, anunțuri alese într-un anume scop și destinațiile de plasare ale anunțurilor.

Cea mai populară formă de PPC este publicitatea sponsorizată în rezultatele căutăriilor din Google. Aceasta permite de exemplu unei agenții PPC să plaseze sume licitate pentru ca site-ul clienților să apară în primele rezultate atunci când un utilizator caută un anumit cuvânt cheie sau expresie. 

După cum sugerează numele „Pay-Per-Click”, clienții acestui tip de publicitate suportă o taxă numai atunci când se face clic pe reclama lor. In cadrul unei campanii PPC, Google oferă informații detaliate nu numai despre numătul de vizualizări și de click-uri , dar și permite analizarea acestor date în funcție de zona geografică, datele demografice ale utilizatorilor, ora la care sunt văzute anunțurile, etc.

O agenție PPC cu experiență, poate oferi servicii complete, de la reclame Google la promovare PPC și campanii Google AdWords.  

Beneficii ale publicității pay per click

  1. PPC te ajută să îți atingi mai ușor obiectivele de afaceri , modelând  expunerea la nivel înalt a mărcii, ceea ce poate duce mai rapid spre vânzare.
  2. PPC este măsurabil și urmăribil . Google Ads Center permite să urmărești indicatori de performanță, cum ar fi afișările, click-urile și conversiile, astfel încât să poți vedea ce cuvinte cheie funcționează și către ce public ajunge website-ul tău.
  3. PPC este rapid.  Indiferent cum îți stabilești strategia de marketing, PPC îți  permite să începi și să rulezi campanii în foarte puțin timp, permițând  opțiuni variate pentru a găsi noi clienți. În funcție de dimensiunea campaniei, configurarea se face rapid.
  4. PPC îți permite să deții controlul.  Poți gestiona complet o gamă largă de opțiuni privitoare la modul în care ajungi la potențialii dclienți. De asemenea, ai multă flexibilitate atunci când vine vorba de bugetul tău.
  5. PPC funcționează excelent alături de alte canale de marketing. Campania PPC poate beneficia de strategiile de marketing existente, deoarece conduce mai mulți vizitatori la conținutul online mai rapid și îmbunătățește rentabilitatea investiției în conținut. 
  6. PPC oferă opțiuni de direcționare incredibile, prin instrumente de marketing. Nu doar că poți viza anumite cuvinte cheie de căutare, dar poți seta perimetri specifici pe locațiile geografice, datele demografice ale utilizatorilor și orele și datele în care vor fi anunțurile active. 
  7. PPC optimizează și alte forme de marketing, nu doar rezultate ale căutării.  În timp ce rezultatele căutării sponsorizate sunt cea mai comună formă de PPC, poți folosi publicitatea pay per click  pentru anunțuri grafice afișate care apar pe alte site-uri web, precum și pentru anunțuri video.
  8. PPC oferă o mulțime de date utile pentru marketing . Google Ads oferă cantități abundente de informații valoroase, dar aceste date depășesc cu mult PPC. Urmărește afișările, clicurile și datele de conversie pentru fiecare cuvânt cheie care pot fi utilizate pentru a stabili o strategie SEO și diferite concepte de marketing pentru conținut.
  9. PPC oferă o acoperire largă, trafic suplimentar pentru a fi trimis spre website-ul tău, extinzându-ți vizibilitatea online și contribuind la reputația mărcii tale. 

Campaniile PPC sunt o alegere excelentă pentru aproape orice afacere. Din ce în ce mai multe agenții specializate PPC oferă soluții inovative de marketing online și campanii Google Ads, pentru a crește indicatorii de performanță ai clienților lor.

Sfaturi oferite de re7consulting.
Citește și
SPUNE CE CREZI

Adresa de email nu va fi publicata