Take a fresh look at your lifestyle.

FOTO – Kaufland Mănăștur „o dă de gard”, din nou! Cum a fost furat la casă un alt client

2

kaufland-manastur (2)Un alt client a fost furat la case, de angajații Kaufland Mănăștur. Pățania clujeanului vine la doar două luni și jumătate după ce Kaufland Mănăștur a fost sancționat cu 5.000 de lei de către inspectorii Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor Cluj, pentru același tip de furt la casă.

kaufland-manastur (3)Pățania clujeanului la Kaufland Mănăștur a avut loc în 11 august, dar am amânat publicarea acestui articol în speranța că vom obține un punct de vedere și de la inspectorii Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor Cluj. Nu am reușit, așa că vă spunem povestea.

Clujeanul s-a dus la Kaufland Mănăștur pentru a-și face cumpărăturile. La ieșire s-a uitat pe bonul fiscal și și-a dat seama că ceva nu este în regulă. După ce a analizat mai bine a aflat și care este problema.

kaufland-manastur (1)„În primul rând mi-a sărit în ochi 2 x foietaj de cocos, în condițiile în care eu am luat unul. Era unul singur în pungă. Foietajele se iau de la patiserie și se pun într-o pungă fără cod de bare. Angajata a simțit nevoia să îmi bată pe casă, manual, două foietaje cu cocos. După aceea am văzut la batonul LION că pe bon apare cu 1,79 de lei, asta în condițiile în care la raft apare ca fiind la reducere și cu un preț de 1,49 de lei. Problemele nu s-au oprit aici, am cumpărat un powerbank, dar când l-am deschis acasă avea semne vizibile de uzură și era descărcat. În traducere, nu era nou”, ne-a spus clujeanul revoltat de practicile Kaufland Mănăștur.

Clientul a reclamat în magazin cele constatate și angajații au reparat greșeala.

CITEȘTE mai jos punctul de vedere al KAUFLAND ROMÂNIA.

kaufland-manastur (2)

Totuși, la fel s-a întâmplat și acum două luni și jumătate, când unui client i-au fost marcate mai multe produse decât avea în coș. Atunci, o angajată i-a spus clujeanului că reclamațiile sunt puține deoarece „…nu se uită mulți la bon”. Citiți articolul AICI!

Și în acest caz, la fel ca în cel anterior, reprezentanții Kaufland România regretă incidentul, dar se pare că nu fac nimic pentru ca aceste practici să fie oprite. Acum două luni și jumătate, inspectorii Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor Cluj spuneau că dacă în termen de 6 luni Kaufland Mănăștur nu încetează practica comercială incorectă magazinul poate fi închis.

Iată ce spune Kaufland despre acest incident.

„Ca urmare a solicitării unui punct de vedere cu privire la situația semnalată de cititorul Ziarului Clujean, vă aducem următoarele precizări:

Regretăm situaţia creată şi vă asigurăm că este vorba de o neînţelegere. Ţinem să precizăm faptul că tratam cu maxim respect şi profesionalism orice sesizare venită din partea clienţilor noştri şi stăm la dispoziţia acestora pentru a rezolva pe loc orice neconcordanţa. Echipa din magazin verifică permanent conformitatea şi preţurile produselor prin intermediul unor sisteme interne foarte bine definite, iar în situaţiile excepţionale în care, din cauza unor regretabile erori umane fără intenţie, preţul de la raft nu corespunde cu cel de la casa, clientul va plăti întotdeauna preţul cel mai mic.

De asemenea, în cazul achizițiilor produselor în privinţa cărora clienţii, indiferent de motiv, nu sunt multumiţi, oferim garanţia schimbului în magazin, în baza bonul de casă şi se primesc banii înapoi. În urma acestui incident ne simţim responsabili să demaram o anchetă internă, pentru a evita repetarea acestor situaţii”, precizează reprezentanții Kaufland.

Kaufland România a refuzat să clarifice de ce au fost bătute pe casă, manual, două foietaje în loc de unul.

Rămâne de văzut dacă responsabilii de la Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Cluj vor lua măsuri drastice în privința magazinului sau totul se reduce la declarații pompoase pentru presă.

kaufland-manastur (3)

Citește și
2 Comentarii
  1. Atty spune

    Alt client? Chiar tot același a fost! Jurnalism de tot rahatul!

    1. Ziarul Clujean spune

      Sunt doi diferiti, avem datele lor personale, dar pana la urma e irelevat atata timp cat practica continua. Și tot noi suntem de rahat, dvs sunteti de haur 🙂

SPUNE CE CREZI

Adresa de email nu va fi publicata